do black girls like mexican guys?

Kobe24

Banned
Daps
1,161
first of all im going to say with way u think its more likely ur not mexican but was raise in USA, outside the USA, no one talks bad about mexicans, and job employment ooo boy they why do i see people from europe, asia, middle east and africa coming to mexico and going to school in mexico and have jobs in mexico and have business relations iwth mexicans and do trade and commerce, this is example of stupidity of american male.. i live in mexico, people who dont have jobs are ones who dont go to school or dont want to work thats what u see coming to USA.. because ones who really want to work, make money in USA and come back and usee that money to build house in mexico, thats what i did.. again americans obsession over race is annoying thats why i cant speak to americans, thats all u talk about, reason why USA economy sucks its not because of racism its because u americans are damn lazy. i dont care if white americans treat me like shyt or well, i dont care what they think, why y americans always need to fight for approval

Vete a chingar tu puta madre que no soy Mexicano putillo. Mi papa vale mas que toda tu puta familia marica no te encabrones por que yo puedo cojer con las guerras con las que yo quiera cabron. Que chingadera que digas que vienes de mexico y te aggaras a decir puras mamadas de que todos somos jardineros. Pendejo, you quiero algo lo compro con tarjeta we no tengo que ahorar 10 anos para cambiar la compu pendejo. Yo quiero algo yo lo compro hijo de tu chingada que no soy Mexicano, escucha lo que estas diciendo, soy mas Mexicano que toda la vurla que son tu y tu familia. Quitate de mamadas de que todos lo Mexicanos comemos maruchan y cojemos con gatas feas. Te parases a las pendejas del hilo que piensan que todo mundo se esta saboriando las mujeres de morenas. Parale con tus mamadas de que todos somos pobres o cualquier chingadera, los mexicanos cabrones son como Enrique PEna Nieto pendejo ay Mexicanos mucho mas chingones que cualquier puttillo gringo que tu conoscas. En mexico pendejo los ricos son RICOS animal no las chingaderas de stados unidos que con 150k+ los gringos envidian en la mayoria de gringo landia. Tengo puterios de familiares que con sus webos cabron si hicieron ricos, mira cagaleche los Mexicanos que tienen dinero son los mas cabrones de todo el chingado mundo. No todos somos pinches panchitos levantando verduras pendejete.

Kobe24

Banned
Daps
1,161
Your fagot ass getting mad cuz we clowning y'all race. Yet you still continue to post and even riding a black man's dikk by having your sn name as one. :mjlol:

Kobe maybe a great b ball player but he is the ultimate fukk boy. Y'all have something in common at least.

Race fakkit? LOL im 70% European blood and 20% Amerindian. Mexican isn't a race you fukking moron, why don't you take a biology class. Talkin all that shyt for nothing you know if I had a kid with your ma he would be way better lookin than you're ugly ass. You mad that the real nikkas get to swim in some blonde shyt?Yea u mad

jeric

Rookie
Daps
30
Lmfao, everyday y'all argue about the same shyt. All the man was asking if black women are attracted to latin men, and in a few pages it turned into a black women vs black men debate. Aren't y'all sick of debating about the same shyt everyday?

@DatMexican

Don't read those comments. Do what I said and venture out. You'll find plenty of black women that loves Latin men if u venture out. Good luck.
problem is done by blk american women themselves, they think they are ugly and disgusting and thats why they lash out.. i read even comments saying ooo mexican men hate black women, oo they are racists and etc?? geeezz without even knowing the guy already he is assumed a racists??

in my experience, im mexican male and have mexican friends, none of us saying anything bad about black females, we say u ladies are beautiful, have nice bodies, u ladies like to have fun and dance just like mexican guys, only problem we might see attitude and character of the female, just like black female has on mexican male

thats fine if u ladies dont like mexicans or any latino males.. thats fine by me, but i see this issue in USA, because they dont talk about black females from south or blk girls from california going to mexico and having good time, going to coastline and beaches, coming groups of 8 to 10 ppl, eating and drinking, and dancing at nightclubs.. by the way its pretty cheap unlike USA.. going and enjoying a good time, dancing banda and mariachi music, hooking up with mexican men, having sex on the beach or local villa room etc.. thats been going for decades. come on now

bcrusaderw

Banned
Supporter
Daps
25,916
Vete a chingar tu puta madre que no soy Mexicano putillo. Mi papa vale mas que toda tu puta familia marica no te encabrones por que yo puedo cojer con las guerras con las que yo quiera cabron. Que chingadera que digas que vienes de mexico y te aggaras a decir puras mamadas de que todos somos jardineros. Pendejo, you quiero algo lo compro con tarjeta we no tengo que ahorar 10 anos para cambiar la compu pendejo. Yo quiero algo yo lo compro hijo de tu chingada que no soy Mexicano, escucha lo que estas diciendo, soy mas Mexicano que toda la vurla que son tu y tu familia. Quitate de mamadas de que todos lo Mexicanos comemos maruchan y cojemos con gatas feas. Te parases a las pendejas del hilo que piensan que todo mundo se esta saboriando las mujeres de morenas. Parale con tus mamadas de que todos somos pobres o cualquier chingadera, los mexicanos cabrones son como Enrique PEna Nieto pendejo ay Mexicanos mucho mas chingones que cualquier puttillo gringo que tu conoscas. En mexico pendejo los ricos son RICOS animal no las chingaderas de stados unidos que con 150k+ los gringos envidian en la mayoria de gringo landia. Tengo puterios de familiares que con sus webos cabron si hicieron ricos, mira cagaleche los Mexicanos que tienen dinero son los mas cabrones de todo el chingado mundo. No todos somos pinches panchitos levantando verduras pendejete.
:whoo: Que asqueroso. :scust:

jeric

Rookie
Daps
30
im sorry but thats bad spanish, i dont know who tell taught to write like that

jeric

Rookie
Daps
30
:whoo: Que asqueroso. :scust:
i will say this again, you dont know what your talking about
im sorry but thats bad spanish, i dont know who taught to write like that

jwonder

Superstar
Daps
37,911
Reppin
DADE County
Race fakkit? LOL im 70% European blood and 20% Amerindian. Mexican isn't a race you fukking moron, why don't you take a biology class. Talkin all that shyt for nothing you know if I had a kid with your ma he would be way better lookin than you're ugly ass. You mad that the real nikkas get to swim in some blonde shyt?Yea u mad

:beli: No not all. But :umad: all day. dikk riding fagot.

Kobe24

Banned
Daps
1,161
Dude is a troll. You know what he did? He went to google translator. fukking moron.

I speak spanish you idiot. I don't gotta prove nothin to your wanna be ass. I speak spanish better than your low iq ass speaks english. Dog look Mexicans are just like blacks. Poor Mexicans hate on Rich Mexicans, just like poor blacks call rich blacks c00n.

jeric

Rookie
Daps
30
I speak spanish you idiot. I don't gotta prove nothin to your wanna be ass. I speak spanish better than your low iq ass speaks english. Dog look Mexicans are just like blacks. Poor Mexicans hate on Rich Mexicans, just like poor blacks call rich blacks c00n.
thats not spanish, thats garbage, seriously who taught you to speak like that

Kobe24

Banned
Daps
1,161
thats not spanish, thats garbage, seriously who taught you to speak like that

Pendejo para empezar yo amprendi a escribir el espanol a los 4 entonces deja de joder por que llevo en gringolandia casi toda mi vida, pero yo hablo los dos idiomas sin acento. Segundo pendejo, el espanol que se habla en Mexico no es el espanol correcto, le dieron a la madre al idioma de los espanoles. Segundo we, mirate nomas. Segundo we deja de decir mamadas de que en Mexico prefieren a las morenas, son puritas mentiras. En Mexico es un symbolo de status traer a una gringa porque baboso? Por que no a todo mundo se le da. Cabron cortas sacate para ganar dinero we no eres ni contador, ni abogado, ni doctor we eres un maricon que se mete a la internet y enves de defender a su jente dices puras pendejadas y nadamas nos acabas ridiculando mas a hambos y a todos los mexicanos del mundo. Si sabes tanto de como son los Mexicanos we, porque no te puedes navegar en la escalera socio economica? Si eres tan intelligente porque cortas sacate? Dejame te pongo un video de como somos los mexicanos de verdad.

esto si somos Mexicanos we no tus mamadas de cortar jardin jaja esa mierda es para los pajaritos idiota.

jeric

Rookie
Daps
30
Pendejo para empezar yo amprendi a escribir el espanol a los 4 entonces deja de joder por que llevo en gringolandia casi toda mi vida, pero yo hablo los dos idiomas sin acento. Segundo pendejo, el espanol que se habla en Mexico no es el espanol correcto, le dieron a la madre al idioma de los espanoles. Segundo we, mirate nomas. Segundo we deja de decir mamadas de que en Mexico prefieren a las morenas, son puritas mentiras. En Mexico es un symbolo de status traer a una gringa porque baboso? Por que no a todo mundo se le da. Cabron cortas sacate para ganar dinero we no eres ni contador, ni abogado, ni doctor we eres un maricon que se mete a la internet y enves de defender a su jente dices puras pendejadas y nadamas nos acabas ridiculando mas a hambos y a todos los mexicanos del mundo. Si sabes tanto de como son los Mexicanos we, porque no te puedes navegar en la escalera socio economica? Si eres tan intelligente porque cortas sacate? Dejame te pongo un video de como somos los mexicanos de verdad.

esto si somos Mexicanos we no tus mamadas de cortar jardin jaja esa mierda es para los pajaritos idiota.

lo siento pero las gringas son muy feas

jeric

Rookie
Daps
30

my gosh, seriously im sorry to say this but i really dont care what you think..