People of the Coli what is your race? {Good fair question}

Gallo

Banned
Daps
2,106
Reppin
NULL
Saying you're black or white doesn't tell us much. An American black guy has way more in common with a American white dude, than he does a black Tanzanian. You should be more specific.

Fatboi1

Veteran
Supporter
Daps
111,286
I'm black, born and raised in the US but my ethnicity is Haitian.
stock-footage-hd-p-clip-of-a-slow-motion-waving-flag-of-haiti-seamless-seconds-long-loop.jpg

MekaCatt

All Star
Supporter
Daps
6,043
Reppin
North Cacalaca
somos pocos, pero locos, homie..

500 años hemos sufrido la opresion de nuestra raza, pero aqui entre nosotros vamos a parar ese desmadre porque esta tierra es de nosotros, sangre por sangre, blood in, blood out. :birdman:

No soy ninguna " homie" tuya, pa que lo sepa.. Y no son pocos aqui en mi estado son milliones . Y si, tienes razon esta Tierra es de ustedes, pero mi proplema con los mexicanos es personal:birdman:

Oztradamus

Hold G's, Guns, and Grams...
Daps
2,153
Reppin
Chi-City
No soy ninguna " homie" tuya, pa que lo sepa.. Y no son pocos aqui en mi estado son milliones . Y si, tienes razon esta Tierra es de ustedes, pero mi proplema con los mexicanos es personal:birdman:
pero porque estas enojado hermano? :umad:

Im actually 6'. Both of my parents are shorter than 5'7". Guess I was lucky. :yeshrug:
same here bruh... pops is 5'7", mom duke 5'3", I ended up being 6'2". :blessed: American processed food.